sobota, 28 czerwca 2014

Hejka ponownie ^^

(Przepraszam ale dzisiejszy post będzie bez literki "ci", czyli "c" z kreseczką XD Serio, coś mi się popsuło na klawiaturze i nie mogę zrobic tej litery XD)

Siemanko!
Wiem że miałam napisac kolejny post dopiero gdy będzie 3 obserwatorów, ale już nie mogę się doczekac by to napisac ^^
A, i dziękuję bardzo za te 2 subskrybcje! Na prawdę, dzięki Wam od rana miałam dobry humor :)
Dziękuję <3

Dzisiaj.
Była.
TA.
Rozmowa.
Z moją.
Matką.
TAM DAM DAM!

Jezu... to było mega dziwne... XD
KOMPLETNIE nie wiedziałam jak to zacząc.No i po prostu powiedziałam że muszę kupic coś na eBayu, no i że przez internet, i że ja dam kasę, ale mama musi mi zamówic.
No i przecież ona musiała się zapytac "Co?"
TAM DAM DAM x2
No i ja takie "Yyy..." XD
Próbowałam jakoś wybrnąc z tego i kręciłam że "Eeee, nieważne", "No wiesz... Po prostu zamów..."
No i wtedy mama powiedziała że przecież musi wiedziec co ma zamówic...
I ja wtedy serio posmutniałam i już pomyślałam, że nie ma szans, i po prostu powiedziałam:
"Ty i tak nie zrozumiesz..."
Milczałyśmy.
A moja rodzicielka na to:
"Trudno, może nie zrozumiem ale musisz mi powiedziec bo inaczej nic nie kupimy''
W sumie miała rację. Jak zwykle.
No i już już miałam jej powiedziec...
ale jakoś nie mogłam.
Więc tylko pokiwałam głową na "nie".
Znowu milczałyśmy.
Kurczę, poważnie się zrobiło.
I wtedy mama wpadła na błyskotliwy pomysł: "Jeśli nie chcesz mi powiedziec, to po prostu wyślij mi linka"
Super! O wiele prościej się piszę niż rozmawia!
Ale tak pomyślałam sobie, że jeśli wyślę tylko linka, to mój mamiszon będzie zdezorientowany, ponieważ wchodząc na stronę, wyświetla się wielkie zdjęcie ślicznego Pullipka na pół strony.
Lepiej nie ryzykowac, postanowiłam, że przy okazji wszystko jej wyjaśnię.
No, i macie tutaj skopiowanego, słowo w słowo maila do mojej mamutry, którego dosłownie
przed chwilką wysłałam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maja Ł. pinezka222@gmail.com

23:22 (29 minut temu)
do doalicji
http://www.ebay.com/itm/Pullip-Alice-du-Jardin-Mint-version-Groove-fashion-doll-in-USA-/351098101862?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51bf13e066

co to jest?
masz w wikipedii


"Ludzie zajmujący się tymi lalkami fotografują je i szyją dla nich ubranka. Aby lepiej pozowały do zdjęć, często wymienia im się ciałka fabryczne na obitsu produkowane przez firmę o tej samej nazwie. Lalkom można wymienić również peruki (wigi) oraz oczy."

mój ulubiony "lalkowy blog"
ogarnij sobie jak to tak naprawdę wygląda ;)


pooglądaj sobie zdjęcia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haha, wiem że głupio to napisałam XD
Zobaczymy jak zareaguje.

Czuję że to jest możliwe :)
Czuję, że jestem coraz bliżej w spełnieniu mojego marzenia
Jeszcze rok temu siedziałam przy biurku wpatrując się w te wszystkie zdjęcia na blogach.
Nawet nie marzyłam, że kiedyś będę mogła miec swoją lalkę :)
A to się może spełnic!
Nie no, nie wierzę.
Tak się cieszę!

Słuchajcie dziewczyny, a jak to było u was? Jak zareagowali Wasi rodzice? Proszę, napiszcie mi w komentarzach, jestem strasznie ciekawa :)

Momoko

7 komentarzy:

  1. Moja rodzicielka stwierdziła że to moja kasa i mogę robić z nią co chce, a mój ojciec do tej pory sie ze mnie nabija że kupuje lalki >. < ale na urodziny dał mi pieniądze na kolejną sooo xD
    Pisz na bieżąco co i jak <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje, liczę na to samo =^-^=
    passion-otaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha. Ja też jak chciałam poprosić rodziców o pierwszą lalkę to kompletnie nie wiedziałam od czego zacząć :D
    Pozdrawiam xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej mamie bardzo się Pullip spodobały i nie miała nic przeciwko. Po prostu powiedziałam jej, że chcę kupić lalkę, pokazałam parę zdjęć i stwierdziła, że inwestycja może być opłacalna :D
    Mam nadzieję, że niedługo będziesz mieć u siebie swoją lalkę :3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zazdroszczę :o Masz fajną mamę :)
      Też mam taką nadzieję <3

      Usuń