środa, 23 lipca 2014

Historyczna chwila dla bloga xd

A więc...
Oficjalnie...
Przedstawiam...

Shiro  

[sziro]
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Shiro to po japońsku "biały". Wiem że Shiro nie jest "biała" (xdd) ale biały kojarzy mi się z
dobrem :> Chmmm... co mogę wam powiedzieć... strasznie się cieszę że ją mam, ale jestem zawiedziona  bo prawie w ogóle nie mogę z niej "korzystać". Aktualnie jestem  na obozie gdzie jestem wolontariuszką i nie mam na nic czasu. Jedyny dostępny czas to przerwa obiadowa ale w trakcie jej moje współlokatorki siedziały w pokoju więc nie miałam jak zrobić zdjęć. Teraz dodam to, co udało mi się zrobić o godzinie 21;00 łapiąc ostatnie promyki słońca. Więc nie dziwcie się że część zdjęć jest strasznie ciemna albo Shiro lata w powietrzu (wtedy musiałam ją trzymać pod oknem) ^^'

Oky.









 Ja wiem że tu prawie nic nie widać, ale walić to xd





 "Mów do ręki" xd

 Awww <3

Jest śliczna.
Prawda?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja wiem, że jakość jest straszna.
Ja wiem, że światło jest straszne.
Ja wiem, że pozy Shiro są straszne xd
Ale zrozumcie że zrobiłam te zdjęcia w 15 min. w czasie w którym powinnam być na zajęciach i potem dostałam opieprz xd
Kiedy wrócę do domu, zrobię tyle porządnych i pięknych sesji, że się posikacie z ilości zdjęć xd
Obiecuję.

7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie lubię tego modelu. Podoba mi się tylko jej stock. Kocham stocki Angelic Pretty! Ale samej lalki nie lubię. Nienawidzę jej oczu. Ale cieszę się, że w końcu masz tego swojego dala :D
    Mam nadzieję, że panienka będzie się dobrze u Ciebie czuć :))
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba jej twarzyczka ^^ Jej oczy są spoko, chociaż też uważam że ich kolor kompletnie nie pasuje do lalki :/ Ale za to ma śliczne usteczka c: A, i w planach mam domalowanie jej piegów ^^ (jeszcze nie wiem czym i jak ale co tam xd)

      Usuń
  2. Auauaua♥ jakie cudo♥
    W końcu ją masz ; 3333

    Btw. Jak będziesz kiedyś sprzedawała stock to ja chcę xDxD

    Miłego dnia♥

    * nocy w sumie xd*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna, co nie? :D <3
      Nie sądzę że kiedyś będę sprzedawała jej stock ale jeśli... to ty jesteś zawsze na pierwszym miejscu <3

      Usuń
  3. Śliczna ^^ Cieszę się, że w końcu udało ci się ją dostać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja się cieszę! :')
      Nadal nie mogę w to uwierzyć... <3

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że udało ci się zdobyć tę pierwszą lalkę :)
    Jeżeli chodzi o pozy to niestety tak to już jest ze stockowymi ciałkami.
    Chociaż dalowe są podobno gorsze w ustawieniu od pullipowych.
    Ale zawsze można kupić ciałko obitsu, które ma o wieeeeeeeeeele lepszą artykulację.

    OdpowiedzUsuń