czwartek, 24 lipca 2014

Nowe zdjęcia ^^

Tak więc dzisiaj po obiedzie mieliśmy zebranie. No i poszłam tam, i czekamy, czekamy... Przychodzi nasza "szefowa" i nagle się okazuje że wcale nie jestem tam potrzebna. Wchodzę do pokoju, siadam na łóżku, i dopiero za chwilę się skapowałam: "Chwila chwila... Czy właśnie jestem sama w pokoju i mam całe pół godziny na robienie zdjęć???" XDDDDDDD
No i zrobiłam. Bez pośpiechu, łapiąc ostrość, przy ładnym świetle.
Taka sesyjka w stylu "Play Time!" ^^









 *hug*



















 *cmok*
*fiuuuuuu*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shiro.
Moja Shiro.
MOJA.
Nadal nie mogę uwierzyć że ją mam. Przecież jeszcze niedawno nawet nie mogłam pomarzyć że kiedyś będę miała swoją lalkę! A teraz... mam mojego śliczniaka <3 Naprawdę ją mam!

4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia, przyznam, że w porównaniu z wieloma innymi początkującymi blogerkami robiącymi zdjęcia lalek twoje są naprawdę dobre.
    Moje pierwsze zdjęcia Cooky były tragiczne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Bardzo dziękuję, strasznie się cieszę <3 A najśmieszniejsze jest to, że robiłam te zdjęcia zwykłą małpką z jakiegoś 2003 r., Samsung ES17, 12.2 mega pixeli XDDDD

      Usuń
  2. sliczne zdjecia, jeszcze raz serdecznie Ci gratuluje :3

    OdpowiedzUsuń