piątek, 4 lipca 2014

Przepraszam... ^^'

Na początku chciałabym przeprosić Was za poprzedniego posta, teraz jak na to patrzę to zachowałam się strasznie samolubnie... :c
Nie chcę tutaj nikogo faworyzować,ale tak naprawdę to dzięki Toshiko Uri, która podała mi polską stronę na której także można kupić Pullipy, zapaliła się we mnie iskierka nadziei.
Dziękuję Ci Toshiko <3
Ale nie zapominajmy o Nataly'i Sasaki, Natchiko oraz Dynoras, które podniosły mnie na duchu.
Wam także dziękuję dziewczyny ^^

No, ale dosyć tego, przejdźmy do sedna :>
Tak więc, znalazłam na tej stronie 3 laleczki, które mi się podobają...
I NIE WIEM KTÓRĄ WYBRAĆ! ^^'
Proszę, pomóżcie mi... xD
Piszcie swoje typy w komentarzach.

1.http://forlessthanever.com/product.php?ASIN=B009LE6Q9K
2.http://forlessthanever.com/product.php?ASIN=B0094EBEYE
3.http://forlessthanever.com/product.php?ASIN=B002B54OCM

mam nadzieję że nie będziecie takie chamskie że mi którąś wykupicie...

**********************************************************************************************

Jeszcze nie powiedziałam mojej mamie, powinnyśmy trochę od siebie odpocząć (xD), jutro do niej zadzwonię. Ale jestem pewna że jak przedstawię jej całą sytuację to się zgodzi :>
Momoko

11 komentarzy:

  1. Ja na Twoim miejscu wybrałabym drugą. Co prawda wszystkie mają ładne stocki ale maretti ma (moim zdaniem) ochydne oczy. A ta pierwsza... Oprócz stockowych ciuszków nic mi się w mniej nie podoba ... :|
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, druga jest ładna :> Ale wybrałam Marietti ^^ Mimo wszystko, dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  2. Mnie najbardziej podoba się Marietti.
    Ale to nie ja, ani nikt inny nie powinien decydować o tym którą z nich kupisz.
    Sama musisz wybrać, ponieważ to ma być lalka, która do Ciebie w jakiś sposób przemawia, na którą masz jakiś pomysł. Na tym właśnie polega to hobby, nie tylko na kupowaniu ładnej lalki, szyciu jej ubranek i cykania zdjęć.
    Tak w ogóle to muszę przyznać, że sama miałam dużo problemów kiedy dowiedziałam się o istnieniu tych lalek i zapragnęłam mieć swoją.
    Mój tata był przeciwny temu zakupowi, moja mama mnie rozumiała, ale nie mogła mi za bardzo pomóc, bo nie było też tyle pieniędzy, żeby mogła mi taką lalkę kupić od ręki. Zachęcała mnie do zbierania na nią pieniędzy, ale ja nie chciałam (co było głupie). Twierdziłam, że to bez sensu i że nie uda mi się uzbierać takiej sumy. W końcu nigdy nie udało mi się zaoszczędzić chociaż stówy ( z moim małym kieszonkowym wydawało mi się to niemożliwe). Jednak w końcu postanowiłam, że jakoś dam radę uzbierać tę kwotę. Zaczęłam zbieranie, zrobiłam sobie skarbonkę (tak jak ty). Sądziłam, że zajmie mi to wieki, ale się myliłam, trochę pieniędzy od chrzestnej, trochę od jednej babci i trochę moich oszczędności. Ale to i tak było za mało, więc zbierałam dalej. I tak sądziłam, że zajmie mi to wieki -.- no cóż... Ale pewnego dnia moja druga babcia była aż tak wspaniałomyślna, że dała mi dwie stówy. Byłam wniebowzięta :) Myślałam, że mam już pełną kwotę. Zamierzałam zamówić lalkę z zagranicy, więc poprosiłam o pomoc Wilandrę ( jej blog: http://wilandras-world.blogspot.com/ ), która organizowała grupowe zakupy z pullipstyle (pullipstyle.com), oczywiście się zgodziła i już myślałam, że będę mieć swoją wymarzoną pullip Amarri, gdy nagle okazało się, że coś źle przeliczyłam i brakowało mi 150 zł. Nie no, człowieku załamać się można. Jednak szczęście w nieszczęściu było takie, że taką sumę moja mama mogła mi już dołożyć, chociaż też ona nie miała pewności czy to dobrze, że powierzam taką sumę w ręce obcej mi osoby. Jednak ja się uparłam. Błam pewna, że to się uda. I udało się :) Dziś mam swoją Cooky i bardzo się cieszę :) Ty masz już łatwiej, bo pieniądze na lalkę masz, problem jednak jest z twoją mamą. Myślę jednak, że jeśli się postarasz, to napewno uda ci się ten problem rozwiązać. Będę trzymać kciuki, żeby ci się udało :)

    Uff... Wybacz, że tak się rozpisałam. To chyba najdłuższy komentarz jaki napisałam na jakimkolwiek blogu w całym moim życiu :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OEZU taki śliczny komenarz *,* Uwielbiam czytać historie czytelników <3 Byłaś bardzo wytrwała, gratuluję! Naprawdę, zrobiłaś na mnie wrażenie ;) Cieszę się że przemówiłaś mi do rozsądku, sama już wybrałam ^^ Marietti. Ale wachałam się też między Pullip Fraulein, ale ona była po prostu "ładna" :) Więc wybrałam Marietti, bo od początku wiedziałam jak będzie wyglądać, miałam wizję (xD). Na początku chciałam kupić Pullipa ale jak zobaczyłam Marietti to się zakochałam! Co z tego że to Dal :P Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę , że mogłam pomóc :)

      Usuń
  3. Maretti to śliczny model, z bardzo ładnym stockiem od Angelic Pretty, na pewno będziesz zadowolona z wyboru :3.
    Myślę, że Twoja mama się zgodzi. Nie martw się tym teraz, wiesz, początki bywają trudne, ale potem to już z górki. Grunt, że masz już uzbierane pieniądze. Flte to bardzo dobra firma (właść. sklep internetowy XD) sama od nich kupowałam i wszystko przebiegało bez zarzutu.
    Może kiedyś Twoja mama też pokocha te lalki, tak jak moja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, a ile mniej więcej szła przesyłka? :> Jak już dostanę lalkę i zrobię pierwszą sesję, to na pewno pokażę zdjęcia mojej mamie, może się jej spodoba ^^

      Usuń
    2. Mija tez niw byla przekonana ale sie przyzwyczaiła ;D ja zamawialam stamtad dwie, w przeciągu tygodnia, 9 dni koło dochodziły :3
      Niestety w jednym przypadku pomylili mi model xD ale jest okej :33

      Usuń
    3. Ojej... Ale potem Ci wymienili? :c

      Usuń
  4. Dale najlepsze <3 mam dwa i planuje powiększyć kolekcje :33
    Poza tym, nie ma sprawy, ciesze się ze mogłam ci pomoc :*
    Jakbyś miała jakies pytania co do dali, to pisz : toshiko.uri@gmail.com albo na fb ( lalkowa tynka) postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania, i udzielić rady jak kupić z tamtej strony żeby wysłali ci Dobry model lalki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, bardzo dziękuję za pomoc <3

      Usuń