piątek, 15 sierpnia 2014

Cukierkowooo! *w*

A więc...
TAMDARADAMDAMDAM!
Niespodzianką jest sejsa, na której będziemy oceniać razem z Shiro Litewskie Słodycze. :D
Jako że moja działka jest 20km od granicy, nie mogło się obyć bez zakupów :>
Tak właściwie to zdjęcia zrobiłam już wczoraj, ale chciałam dać wam jeszcze jeden dzień odpoczynku ^^
A więc zapraszam na ten mini komiks :D

Ja: Shiro nie jest dziś w zbyt dobrym humorze :c
 J: Ale zaraz ją rozweselę! ^^
Shiro: Chmm?
 J: Niespodzianka!
S: Słodycze! *w*
 S: Kocham słodycze!
 J: Może ocenimy je razem, dla czytelników bloga? :>
S: Oki :D
 S: A więc pierwszą rzeczą jest... a raczej są...
 S: Karmelki gruszkowe ^w^

 *otwieramy...*
 *Shiro daje mi jednego*
S: I co? Jak smakuje?
J: Tak szczerze? Spodziewałam się bardziej gruszkowego smaku,
a to jest raczej takie jabłkowo-gruszkowe :/
 S: No dobrze. Na ile oceniamy?
J: 5/10.
 S: A następną rzeczą jest...
 S: Veri Beri! Czyli paski suszonych malin (?...)


 S: Maszyna losująca wylososowała...
 S: Tego! :D
J: Wszystkie są takie same...
 S: Dobre? Na ile oceniamy?
J: Chmm... Dobre! Ma konsystencję suszonej moreli
i smak maliny! Śmieszne XD
 S: A teraz... Lody bananowo-czekoladowe Dadu! *,*
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ciekawostka
Na Litwie wszystkie lody tak wyglądają. Kulka w okrągłym rożku.
W sklepie widziałam chyba tylko 2 lody na patyku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 S: A to co? Otwarte?
 S: I na dodatek zjedzone!
 S: Momoko! To ty?
 J: No ja, ale przyznaj, przecież by się rozpuściły :c
 S: Ech... no dobrze. Jak je oceniasz?
J: Lody były przepyszne. Tylko zdziwiło mnie to, że na opakowaniu widać
kawałki czekolady, a w rzeczywistości to było nadzienie czekoladowe,
nie było tam żadnych kawałków XD Ale i tak 8/10.
 S: Następna pozycja to Schogetten Stracciatella!



 J: Kwadraciki z białej czekolady, i chrupiące kawałeczki ciemnej.
Pychotka!
 S: No więc?
J: Też 8/10.
 S: I niestety już ostatnia rzecz... Cukiereczki Tutti Frutti! *u*
 J: W smaku są bardzo dobre, smakują trochę jak guma balonowa, 
ale jestem trochę zawiedziona, że wszystkie smakują tak samo.
6-7/10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 *Shiro się bawi cukierkami*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 S: Ale nabałaganiłaś! :P

THE END


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+bonus


 Mój kotek (Kitka) śpi sobie w pudełku od lalki *w*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że wam się podobało. Włożyłam dużo pracy w tą sesję, a potem miałam problemy z 
dodaniem zdjęć. Ale wszystko dobrze się skończyło :>
Chmmm...
Miłego  dnia! ^^


6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, odjazdowy post ;D
    (a ja biedna nie jem słodyczy, wycierpiałam się patrząc na te pyszności...)
    I taka mała uwaga: piszemy "Hmmm" a nie "Chmmm" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, przepraszam, już tak się przyzwyczaiłam XD I przepraszam, że musiałaś się tak męczyć XDD No i... Dzięki <3

      Usuń
  2. Ojejku, tyle słodyczy na raz :D Ja słodyczy nie jem, co nie zmienia faktu, że zazdroszczę Tobie i Shiro XD
    A koty i kartony bardzo się lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie ma czego zazdrościć, Shiro mi wszystko potem zeżarła XD A tak na serio, to przecież nie zjadłam tego na raz :> Jeśli chodzi o kota... potwierdzam XD

      Usuń
  3. A ja jem słodycze :D
    I zazdroszczę, też chciałabym spróbować tych pyszności :)
    Fajny pomysł na posta. Shiro ma słodką mordkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miałam nadzieję że wam się spodoba <3 No i wieeem że Shiro jest słodka <3

      Usuń