wtorek, 12 sierpnia 2014

Wracam. Na dobre. Z nowymi zdjęciami :>


Tak więc dzisiaj ok. 13:00 wróciłam do domu. Nie wiem czy już to tutaj pisałam ale byłam na działce, gdzie nie było internetu. Gdy wróciłam dziś i od razu usiadłam do lapka, to zasmuciło mnie to, że pod poprzednim postem nie było ani jednego komentarza. Było aż tak źle? Wiem, że zdjęcia były marne ale starałam się. No ale weszłam żeby zobaczyć tamte zdjęcia i... mieliście racje. One są okropne. Chyba usunę tamtego posta XD Ale to dowodzi, że nie da się robić zdjęć w pośpiechu ^^'
Nieważne.

Dzisiaj wróciłam, i obiecuję, że nigdzie już nie wyjeżdżam. Nie ruszam się z domu. Zostaję i robię zdjęcia XD

A to dzisiejsze zdjęcia.
Podobają mi się :3
Są 100 razy lepsze od poprzednich.


 Bucik spadł :c




 Kocham to zdjęcie <3
Mój leśny skrzat  <3

 Wiem że ta poza jest dziwna, ale ma swój urok ^^




 To zdjęcie też bardzo lubię, ale niestety nie mogłam złapać ostrości :c




 Z tej mojej Shiro to się taka chłopczyca zrobiła :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+bonus pt.
"Luzik na planie"
XDDDDD
nawet moje włosy się załapały.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A jutro, bądź pojutrze- niespodzianka!
 
Buziaki

6 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia i jak zawsze śliczna lalka!! +zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładne zdjęcia, te spod poprzedniego postu też mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie spodziewałabym się tego :o One były tak troszku na odwal, bo w pośpiechu :P Ale dziękuję <3

      Usuń
  3. Masz prześliczną lalkę :3 Najbardziej podobają mi się fotki na których wisi głową w dół :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeem :D Ty też :* Twoja nowa lalka jest piękna! I cięszę się, że zdjęcia się podobają <3

      Usuń