wtorek, 30 września 2014

Co uszyłam? ^^

Przepraszam, ale dzisiaj tak na szybko, bo normalnie powinnam już spać ;-;
Pokażę wam co uszyłam w ostatnich dniach i opiszę zdjęcia :3

materiał nr.1
flamingiiii <3
materiał nr.2
materiał nr.3
strasznie mały ._. co ja z tego zrobię???
materiał nr.4
ten już troszkę większy, ale nadal mały...
materiał nr.5
A ten- duuuuży :3

a co ja tu znalazłam?... ;>
portki na rozgrzewkę :3
wykrój bluzki którą uszyłam a ostatecznie okazała się za mała... ;-;
chciałam uszyć ją jeszcze raz, ale zabrakło mi materiału...
 koszula!
(jeszcze nie rozcięta)


 A tu już rozcięta! I z guziczkiem! :3



Ostatecznie z resztek wyszła mi najprostsza z możliwych sukienka xD

Moja ślicznotka... <3
 No i te portki... nawet fajnie wyszły ;>

Zza kulis:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam, że dzisiaj tak szybko, chciałam Wam tylko pokazać co uszyłam.
W tym tygodniu nie będzie notki, bo w czwartek (do poniedziałku) wyjeżdżam
 na wymianę polsko-czeską ze szkoły :3
Ale postaram się jak najszybciej zrobić jakąś pożądną sesję ;>
Myślę też, że pojawią się jakieś zdjęcia z wymiany!

Dobrze, a teraz już kończę, bo mi się już oczy kleją,
i jeszcze raz przepraszam!

Wasza
Momoko
















7 komentarzy:

  1. Fajne materiały, Shiro jak zwykle słodka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Shiro jest takaa piękna. Moim zdaniem w pierwszej bluzce wygląda najlepiej. Życzę powodzenia i dalszych sukcesów w szyciu!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne dzieła! Szycie jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, komplement od Ciebie to zaszczyt... *.*
      Nie, żebym kogoś faworyzowała... Nieeee xD
      Jesteś świetną blogerką, dziękuję!

      Usuń
  4. Fajne masz te materiały, a z tego pierwszego mogłaby powstać bluza do kompletu! =^w^= A z tych małych materiałów może spróbuj uszyć rajtki.
    Shiro jest śliczna, uwielbiam ten model. ~ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za radę!
      Shiro również dziękuje :>

      Usuń