piątek, 17 października 2014

Cokolwiek?

No, witam.
Co u mnie?
A dobrze :>
Ciągle nie mogę się doczekać koncertu.
Czaicie, jeszcze tylko 7 dni!
No więc następna notka pojawi się dopiero parę dni po koncercie, bo muszę jeszcze to wszystko zmontować, no wiecie...
Przepraszam że jakoś dawno była oststnia notka, i w dodatku taka troszku gówniana...
No, wybaczcie.
Ale mam bardzo ważne ogłoszenia!
1. Potrzebuję wiga dla Shiro! Problem jest taki, że na Allegro nie ma nic, na flte też 
(jak wpisuję "pullip wig, wyskakują mi albo lalki, albo zestawy do robienia face-upu, albo normalne "ludzkie" peruki! xD)
a na Pullip Family jest jeden, krótki, obrzydliwy wig ._.
A jak już wiecie, na eBayu nie mogę kupować, bo moja mama nie posiada karty kredytowej ;-;
Tak więc moja prośba jest taka...
MOGŁABY MI KTÓRAŚ Z CZYTELNICZEK SPRZEDAĆ WIG DLA PULLIP LUB DALA?
Marzy mi się taki długi, prosty, brązowy wig z grzywką... *<*
No, ale jak macie cokolwiek to piszcie na maila albo w komentarzach.
Bardzo proszę, bo nie mam gdzie kupić, a bardzo mi na tym zależy... :c
Liczę na Was.

No dobrze, a więc następna notka- relacja z koncertu.
Przygotujcie się! :D

No i zapraszam na jesienną sesję :3


 Tu jeszcze za oknem :3 Gdzie się wybieramy Shiro?

 Na huśtawkę do ogrodu! Wszyscy kochają huśatwki! :D
(Nawet ja się czasami huśtam, ale już powoli mi się dupsko przestaje mieścić... xDD)

 NIE, NIE WIEM JAK MOGŁAM NIE ZAUWAŻYĆ TEJ SZMATKI


 Mój śliczniaczeeeeek! :3



 Wiem, że nieostre, ale taka fajna poza :c



 Rzęski *.*







 Gjmnhriuehfa kocham to zdjęcie!!!


 No i już zwyczajowa fociszka bluzy...
(Trzeba się polansować na dzielni xD)

No i Shiro na kolankach, ze mną, na huśtawce! :D

Wasza
Momoko

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Shiro jest już zmęczona tymi wszystkimi komplementami, które muszę jej przekazywać xD Żartuję, oczywiście xD Dziękuję! <3

      Usuń
  2. Urocze jesienne fotki <3 Masz śliczną lalkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak mi miło, że odwiedzasz mojego bloga. Jesteś dla mnie blogowym autorytetem :x Dobra, koniec słodzenia! :D Dopiero powoli sobie uświadamiam sobie, jakie miałam szczęście. Tak naprawdę kupiłam ją bo była dostępna cenowo, bardziej zauroczył mnie jej strój :c Ale robiąc jej zdjęcia coraz bardziej widzę jaka jest piękna... Wszyscy mi jej zazdroszczą xD
      A więc dziękuję, wiem że jest śliczna ^^

      Usuń
  3. Super zdjęcia na tej huśtawce :)
    Pozdrawiam ♥

    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, a Shiro to straszny słodziak. ♥A co do wiga to polecam przejrzeć grupę lalkową na FB "kupie, sprzedam, wymienie -lalkowo" lub "Lalkowy sklepik". Powinnaś tam coś znaleźč :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :D Uwielbiam twoją Shiro, a co do wig'a, nie mam brązowego, tak jak ci się marzy, ale mam do sprzedania taki długi blond z grzywką, możesz go zobaczyć na moim blogu w ostatniej notce z moją dal :)
    uszatapullip.blogspot.com
    Nie ustaliłam jeszcze ceny, tak więc możesz proponować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w końcu jakaś konkretna propozycja ;> Dasz mi może swojego maila? ^^

      Usuń
  6. Ale masz cudną lalkę. Uwielbiam ten model. Taki słodki cukierek. :)

    OdpowiedzUsuń