wtorek, 28 października 2014

Koncert i... wig??? *o*





https://www.youtube.com/watch?v=l2U1H0bqLqs



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No więc jakiś tydzień temu, napisałam do Noriko, bo napisała mi w komentarzu że ma wiga.
Niedawno go wysłała i... dzisiaj go odebrałam z poczty *.*
Już wczoraj rano przyszło awizo, a ja postanowiłam że po szkole od razu pojadę po niego.
No, ale po prawie godzinnym czekaniu okazało się że wiga jeszcze NIE MA na poczcie więc po prostu super, awizo przyszło ale paczki nie ma. Nawet nie wiecie jaka byłam zła, musiałam popylać przez pół miasta na rowerku, a potem straciłam jeszcze tyle czasu... Ech, ta Poczta Polska... :/

No ale pani w okienku powiedziała mi, żebym przyjechała jutro (tzn. dzisiaj), więc przyjechałam :3
Od razu po przyjechaniu do domu... otworzyłam! *u*



Uwaga uwaga!
TAMDARAMDAMDAMDAM! :D



 Szczerze... Myślałam że wig będzie jaśniejszy xD
Ale i tak jest super :3


Jezu, nawet nie wiecie jak trudno było zdjąć tego wiga xD
Z pół godziny się męczyłam :/




Uwaga... KTO CHCE ZOBACZYĆ SHIRO W NOWYM WIGU?
NO KTO? :D
.
.
.
.
.





Na początku nie mogłam się przyzwyczaić i uznałam że Shiro wygląda... głupio xD
Ale jak teraz na nią patrzę to jednak bardzo ładnie jej jest.
No i w końcu widać jej śliczne brwi! ;D
No, jednym słowem...
Piękna jest :3
~

Dziękuję Noriko!

8 komentarzy:

  1. Fajnie jej w blondzie ^^ ale wig jakiś średniej jakości ;// ile za niego zapłaciłas? :)
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ^^
      Naprawdę? Mi się wydawał ok, co prawda nie jest zbyt mięki w dotyku, ale przynajmniej sypki :/ nie wiem czy powinnam Ci odpowiać na to pytanie ale ok... dałam za niego 45 zł bez przesyłki.
      Jutro lub za parę dni dodam jakieś nowe zdjęcia, to się przyjrzysz i mi powiesz (?).

      Usuń
  2. Uczesz wig szczoteczką do zębów, serio, one świetnie się do tego nadają :) Sama tak robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, robię tak odkąd kupiłam Shiro, czyli od zawsze xD

      Usuń
  3. Zgadzam się z Noriko, miękka i tylko miękka szczoteczka do zębów, a wig do razu będzie wyglądał inaczej! :)
    Ładnie jej w tym wigu. Ja jak to ja wpięłabym jeszcze jej tam jakąś kokardkę i taki słodziak że ojej. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lalki są na mnie za drogie. ;-;
    Ale muszę przyznać, że peruka śliczna i świetnie pasuje do niej ^^
    Cudaśne! :'D
    Obserwujem!
    (http://czakao-no-sekai.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz jeszcze lalki? Niedługo święta, polecam uzbierać :)
      Dziękuję!:3

      Usuń