czwartek, 27 listopada 2014

Powrót ^^'

Ugh.
Tak. wiem, miesiąc mnie tu nie było. Jestem potworem >.<
Bardzo Was przepraszam.
Było to związane z moim wyjazdem i brakiem czasu (w sumie jak zwykle)...
No więc jakieś dwa tygodnie temu byłam w Dubaju. Zerwałam się ze szkoły na tydzień, wyjazd kompletnie na spontana. Moja (i mojej mamy) bardzo bliska przyjaciółka (chociaż ma 24 lata, to tak, jest moją przyjaciółką <.< ) mieszka w Dubaju i jest stuardessą (nie wiem czy dobrze napisałam lel). Za pół roku wraca do Polski więc to była ostatnia okazja żeby ją odwiedzić. Było na prawdę świetnie. Gorzej już, kiedy wróciłam...
Powiedzmy, że przekonałam się kto jest moim przyjacielem, a kto w trakcie mojej nieobecności mnie paskudnie obgadywał. Grupa moich znajomych zmniejszyła się do 3 :))))

No ale kiedy wróciłam namnożyły się nowe problemy... miałam mnóstwo zaległości (chociaż to był tylko tydzień! D: ) a na lekcjach nie ogarniałam o co chodzi. Musiałam trochę nadgonić.
No, a po za tym, pewna osoba 1 która bardzo mi "przeszkadzała" w przyjaźni z taką osóbką 2, wyjechała i nie będzie jej do końca roku (kalendarzowego). Korzystam, i bardzo często spotykam się po lekcjach z tą osóbką 2. Coraz lepiej się dogadujemy :D

Wczoraj mieliśmy testy próbne (łatwiutkie xD) no i ogólnie, całe życie kręci się wokół szkoły D:
Dzisiaj znalazłam czas, bo wyjątkowo kończę lekcje o 14:35 i nawet miałam siłę ^^

Ogólnie przez cały ten czas, gdy mnie nie było, miałam straszne wyrzuty sumienia :c
Ale chyba nie miałam wystarczającej motywacji. Przeglądam sobie te wszystkie blogi lalkowe po 40, 60, 100 obserwatorów... i tak im zazdroszczę. Tu nie chodzi u liczbę, ale myślę sobie: 
"O, one to dopiero mają dla kogo pisać"...

Mam nadzieję, że nie odbierzecie tego źle, bo oczywiście kocham moje 14 obserwatorów, ale... no wiecie jak to jest, przecież większość z was sama ma blogi.

No nic, próbuję się reklamować, jest dobrze :)
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz zdjęcia. W pokucie za tak długą nieobecność mam dużo zdjęć Shiro w nowym wigu :D


 Aw.















 Wąsy :3








 Zupełnie przypadkowe, ale lubię je ^^
 
\

 SELFIE TIME!


 -No przestań! Już koniec zdjęć!

<3 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

I jeszcze takie jedno zedytowane:

 

Miłego wieczoru ^^

Momoko

13 komentarzy:

  1. Kocham twoją Shiro >*< Kocham, kocham, kocham. Z przyjaciółmi już tak czasami bywa, ale po chwili się znowu układa.
    A co do testów próbnych? Łatwiutkie? o.O Serio te dwa ostatnie zadania z matmy były łatwiutkie? Czasu mi zabrakło -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no faktycznie, muszę się z Tobą zgodzić, te dwa ostatnie zadania nie były takie łatwiutkie... xD Miałam bardziej na myśli angielski xDD
      Dziękuję ^^'

      Usuń
  2. FAjna jest ^^
    Ja też mam zwał roboty w szkole, koszmar >.> uwierz mi, za trzy lata będzie gorzej ;3
    Aczkolwiek może się przestawisz z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Shiro jest przeurocza! Wygląda bosko w tym wigu ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba :3
      Dzięęęękuję <3

      Usuń
  4. Ale Wy teraz macie dziwne te testy XD Ja tam żadnego angielskiego nie miałam, matma, polski, ewentualnie coś z historii (jedno zadanie na próbnym bodajże) :D
    Shiro świetnie wygląda w tym wigu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? xD
      Teraz jest połączony polski i matma, a potem język obcy.
      Thank you :3

      Usuń
  5. 11 obserwatorów to też coś ^-^ Każdy kiedyś zaczynał :)
    Powodzenia na testach!
    Pozdrawiam <3

    Ps: Uroczo jej w tym wigu >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. W sumie masz rację :3
      Dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń