sobota, 14 lutego 2015

Bez tytułu.

Witam. Dzisiaj nie mam zamiaru się zbytnio rozpisywać, bo mam troszkę zły humor. Miałam zamiar zrobić świetną sesję, ale się spóźniłam... nie ma już śniegu. A bez śniegu to... ech. Te zdjęcia robiłam tydzień temu, aby pokazać Wam ubranka, które kupiłam na grupie na facebooku. One są prześliczne! tak pięknie i starannie zrobione. No po prostu cudo. Polecam więc serdecznie kupowanie ubranek od Magu Chan. Znajdziecie Ją na grupie. Jakość niezwykła. Na pewno jeszcze coś od Niej kupię.
A więc indżojcie:






 
A więc, tak jak widzicie, moje zamówienie składało się z 2 bluz i 3 par rajstop. Mega się cieszę, są ekstra.
                                                                    +bonus
 
Do napisania!
:*

8 komentarzy:

  1. Jaka piękna zima na zdjęciach, u mnie niestety świeci słońce. ;w; Shiro super wygląda w nowych ubrankach. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh, tak strasznie żałuję że nie zrobiłam tej sesji wcześniej! Dziękuję za komentarz ^^

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za to że tak komentujecie, to mi daję dużą motywację <3

      Usuń
  3. Urocza panna <3 ślicznie jej w tych ubrankach :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście śliczne są te ciuszki :)
    A Shiro świetnie w nich wygląda!

    OdpowiedzUsuń